سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با یک سگ چاوچاو چگونه رفتار کنیم؟

آیا در جریان هستید که با یک سگ چاوچاو چگونه رفتار کنیم؟ چاو چاو ها سگ هایی وفادار، باوقار و کمی گوشه گیر هستن که طبیعتی مستقل دارن. برخی افراد معتقدن ویژگی های اخلاقی سگ چاو چاو کمی شبیه گربه هاست، در صورتی که خیلی از صاحبان چاوچاو ها گفتن این نژاد با فردی که بیشترین مراقبت رو ازش به عمل میاره، پیوندی جدانشدنی برقرار میکنن.معمولا در   فروش سگ چاوچاو بهتون توصیه میشه این سگ هارو زیاد تنها نذارین.

 

?

سگ چاوچاو در برابر غریبه ها کمی با احتیاط رفتار میکنه و به راحتی با کسی گرم نمیگیره، و باید در برخورد اول با صبر و تحمل باهاش مدارا کنین تا به حضور شخص غریبه عادت کنه و مشکلی به وجود نیاره.

چاوچاوها معمولا با یکی از اعضای خونواده  بیشتر اخت میشن ولی با بقیه خانواده هم مهربون هستن به طور کل داشتن سگ چاوچاو برای کسانی که تاحالا سگ نداشتن توصیه نمیشه . این نکته رو بهتره قبل از این که به سوی قسمت فروش سگ چاوچاو برین در نظر بگیرین.

وضع قانون برای سگ چاوچاو

چاو چاو ها سگ هایی باهوشی هستن و همین باعث میشه گاهی سرخود بشن و هرکاری دلشون خواست انجام بدن. برای همین خیلی مهمه که آموزش و تربیت سگ چاوچاو رو از سن کم شروع کنین تا شخصیتشون از تولگی مطیع و حرف گوش کن بار بیاد.

این نژاد به لجباز بودن هم شهرت داره و اگر بهش اجازه بدین، احساس برتری نسبت بهتون پیدا میکنه که اصلا نکته مثبتی نیست و باید تا جایی که میتونین از به وجود آمدن حس برتری و غالب بودن در سگ نسبت به صاحبش  جلوگیری کنین.

 

برای همین به کسی که سگ چاوچاو داره پیشنهاد میکنیم از تولگی و در تمام طول زندگی به رفتار سگ جهت بده و براش نظم و قانون تعیین کنه تا سگ جایگاه خودش و اینکه کی از کی دستور میگیره رو متوجه بشه .

اگر همه این اقدامات رو در مورد نژاد چاوچاو رعایت کنین، یه سگ خوش رفتار و مهربون خواهید داشت که از بودن کنارش لذت فراوانی میبرین.

علتش اینه که این نژاد نیاز داره صاحبش کسی باشه که تجربه برخورد و رفتار مناسب با سگ های باهوش و سرخود  رو داشته باشن. همچنین اگر جزو کسانی هستین که بیرون از خونه کار میکنن وقت آزاد زیادی برای اختصاص دادن به سگتون ندارین، خرید سگ چاوچاو برای شما پیشنهاد نمیشه.

سگ چاوچاو جزو نژادهاییه که اگر تنها بمونن به انواع مشکلات رفتاری سگ‌ها بخصوص اضطراب جدایی مبتلا میشن. یکی از غرایز قوی در این نژاد دنبال کردن هر چیزیه که تکون بخوره! برای همین موقع پیاده روی با یه سگ چاوچاو حتما بهش قلاده ببندین و مراقبش باشین.

تنها چیزی که سگ چاو چاو به دنبال کردنش علاقه ای نشون نمیده، هرچیزیه که صاحبش براش پرتاب میکنه! این نژاد سگ به بازی های اینچنینی علاقه ای نشون نمیده.

فروش سگ چاوچاو