سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت هتل آپارتمان در تهران

 قیمت هتل آپارتمان در تهران چقدر است؟ برای اجاره هتل آپارتمان در تهران چگونه اقدام کنیم؟ ما در تهران پلاک به شما کمک می کنیم در سریع ترین زمان ممکن خانه مورد نظرتان را برای اقامت در تهران پیدا کنید! قیمت هتل آپارتمان در تهران

 

دیگر نگران اقامت خود در شهر تهران نباشید! تهران پلاک در محله های جنت آباد بهترین هتل آپارتمان و سوئیت های مبله خود را در اختیارتان قرار می دهد. برای اجاره یک سوئیت مبله تمیز و ضد عفونی شده، مبله واطلاع از قیمت هتل آپارتمان در تهران با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم! کلیه مراحل رزرو هتل آپارتمان یا سوئیت مبله در جنت آباد به صورت تلفنی انجام می گیرد و بنا به دلایلی اجاره به صورت آنلاین نداریم. با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

آب و هوای تهران چگونه است؟

اقلیم تهران نیمه خشک است و شمال این شهر از آنجایی که در ارتفاعات البرز واقع شده، آب و هوای خنک تری دارد. البته وجود باغ های قدیمی، فضاهای سبز و بوستان های شهری و از طرفی کم بودن جمعیت و فعالیت های صنعتی در ناحیه شمالی تهران نیز در خنک شدن این منطقه در مقایسه با سایر نواحی تهران، بی تاثیر نبوده است.

از آنجایی که شمال تهران در دامنه های البرز واقع شده است، سرد بودن کانون پرفشار کوهستان توچال و فشار زیاد آن باعث می شود تا شب هنگام نسیم خنکی از سمت شمال تهران به مرکز شهر بوزد.

نواحی جنوب و جنوب شرقی تهران نیز در معرض بادهایی قرار دارند که از سمت دشت کویر می وزند و غرب تهران نیز در معرض بادهای سیاره ای قرار دارد که تقریبا در تمام طول سال، تهران را تحت تاثیر قرار می دهند.

تمام این جریان ها بر آب و هوای تهران اثر می گذارند و وزش بادهای غالبی که در همه ی طول سال از سمت غرب تهران می وزند، باعث می شود که این ناحیه از تهران آب و هوای تمیزتری در مقایسه با سایر نقاط تهران داشته باشد.

به طور کلی زمستان های تهران پرباران است؛ به ویژه اسفندماه که بارش باران و برف در تهران به اوج می رسد. اما تهران تابستان های گرم و خشکی دارد و اوج خشکی هوای تهران مربوط به شهریورماه است.

برای اطلاع از قیمت هتل آپارتمان در تهران به سایت تهران پلاک مراجعه کنید.