سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره سوئیت مبله یک روزه

اجاره سوئیت مبله یک روزه در تهران با سایت تهران پلاک می تواند به شما کمک کند در سریع ترین زمان ممکن خانه ای با همه امکانات برای سکونت کوتاه مدت پیدا کنید. اگر به تازگی به شهر تهران سفر کرده اید یا در جست و جوی یک مکان تمیز و عالی هستید که در آن به هر دلیلی برای مدتی کوتاه ساکن شوید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با تهران پلاک تماس بگیرید.

شرایط اجاره سوئیت های مبله

خانه های مبله را از طریق هر سایتی که اجاره کنید قوانین و قواعد خاص خودشان را دارند. برای اجاره سوئیت مبله یک روزه از طریق سایت تهران پلاک باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت تهران پلاک مراجعه کنید و واحد مبله ای که میخواهید را پیدا کنید؛ لازم به ذکر است که واحد های مبله  بسیاری در این سایت ارائه می شود که می توانند همه خواسته های شما را در هر محدوده قیمتی که می خواهید پوشش دهند. اگر در انتخاب سوئیت مبله به مشکل برخوردید، می توانید از تیم پشتیبانی بخواهید تا به شما در این راستا کمک کنند.
  • پس از انتخاب واحد مورد نظرتان با پشتیبانی تماس بگیرید و تاریخ ورود و خروجتان را به آن ها اعلام کنید تا واحد مبله را درآن تاریخ برای شما اجاره کنند.
  • پس از آن مشخصات پرداخت هزینه توسط پشتیبانی برای شما ارسال می شود و پس از پرداخت مبلغ بیعانه توسط شما، اجارهتان قطعی می شود.
  • یادتان باشد که حداقل 24 ساعت مانده به تاریخ سفرتان اقدام به اجاره سوئیت مبله یک روزه کنید تا همه واحدها پر نشوند و برای اقامتتان به مشکل بر نخورید.
  • اگر می خواهید اقامتتان را تمدید کنید، باید حداقل 24 ساعت قبل از تاریخ پایان سفرتان به تیم پشتیبانی اطلاع دهید و برای لغو اجاره واحد مبله باید 48 ساعت قبل از تاریخ اجارهتان به پشتیبانی اعلام کنید تا مشمول پرداخت خسارت نشوید و همه هزینه ای که پرداخت کرده اید به شما عودت داده شود. اگر 24 ساعت مانده به تاریخ ورودتان اجاره سوئیت مبله را لغو کنید، تنها 50 درصد از هزینه ای که پرداخته اید به شما برگردانده می شود.

خانه مورد نظری که قصد اجاره آن را دارید به صورت حضوری بررسی کنید تا تمیز باشد و از نظر نظافت مشکلی نداشته باشد. دقت کنید که خانه انتخابی در محله مورد نظر شما واقع شده باشد. از مکان مورد نظر شما خیلی دور نباشد چون امکان دارد برای رفت و آمد دچار مشکل شوید. تعداد نفراتی که قصد اقامت در خانه را دارند، باید مشخص کنید تا خانه انتخابی خیلی بزرگ یا کوچک نباشد.

هزینه دریافت شده متناسب با مدت اقامت شما خواهد بود. پس در ابتدا مدت اقامت و هزینه ای که باید پرداخت شود را مشخص کنید تا مشکلی در ادامه نداشته باشید. اگر سوالات بیشتری داشته یا نیاز به مشاوره دارید، همینطور می توانید با مسئولین سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند هم، در ارتباط باشید. 

خانه انتخابی مورد نظر شما باید از امکانات مناسب رفاهی برخوردار باشد تا شما در مدت اقامت مشکلی نداشته باشید و لازم نباشد هزینه اضافی برای خرید یک سری وسایل بپردازید.